Dear graduates! In 2023, a unique program "Teach for Qazaqstan" will start.

The TFQ program is for all enthusiasts who want to change the world and ensure equality of educational opportunities for all children from the regions of Kazakhstan. Graduates of various specialties who are eager to become a teacher are invited. By completing your retraining as a teacher, you will take the first step towards a career as a teacher.

You can apply until February 28, 2023 on the website https://teachforqazaqstan.org/

Instagram: https://www.instagram.com/teachforqazaqstan/

WhatsApp: +77717554545

| 376
Read more
2023-02-01

Ғалымдарды, ЖОО және колледж оқытушыларын, докторанттарды, магистранттарды, студенттер мен 10-12 сынып оқушыларын

«VII Ш. Шөкин оқулары»

атты Халықаралық ғылыми-техникалық конференциясына қатысуға шақырамыз

1 наурыз 2023 жыл

Материалдарды ұсыну мерзімі: 2023 жылдың 19 ақпанына дейін (қоса алғанда) ТЕК www.sci-conf.tou.edu.kz сайт арқылы.

Көрсетілген МЕРЗІМНЕН КЕШ ЖІБЕРІЛГЕН және ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТАҒА жіберілген мақалалар ҚАБЫЛДАНБАЙДЫ!

Конференцияның қорытындысы бойынша ғылыми мақалалар жинағы шығарылады.

Жинақ электрондық формат (PDF) түрінде шығарылады, конференцияның қатысушыларына электрондық сертификаттар табыс етіледі.

Өткізу форматы: офлайн/онлайн.

Өткізу орны: Торайғыров университетінің бас оқу корпусы, (Павлодар қ., Ломов көшесі 64), А-5 аудиториясы

Конференция бағдарламасы:

10:00 – пленарлық отырыс өткізу;

12:00 – секциялық отырыстар өткізу.

Конференцияның ғылыми секцияларымен ақпараттық хат және Торайғыров университетінің ғылыми конференциялар сайт арқылы www.sci-conf.tou.edu.kz танысуға болады.

| 375
2. Чтения Шокина информационное письмо РУС.pdf
1. Шөкин оқулары ақпараттық хат ҚАЗ.pdf
1. Мақаланы жіберу жөніндегі нұсқаулық.pdf
2. Инструкция по подаче статьи.pdf
Read more
2023-02-01

Ғалымдарды, мектеп, ЖОО және колледж оқытушыларын, докторанттарды, магистранттар мен студенттерді педагогикалық еңбек ардагері, ҚР еңбек сіңірген мұғалімі, педагогика ғылымдарының кандидаты, профессоры Тәжібай Рахметоллаұлы Шәймерденовтың 95-жылдығына арналған

«БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР»

атты Республикалық ғылыми конференциясына қатысуға шақырамыз

15 ақпан 2023 жыл

2023 жылғы 15 ақпанда Қазақ КСР еңбек сіңірген мұғалімі, ағарту үздігі, педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор Тәжібай Рахметоллаұлы Шәймерденовтың туғанына 95 жыл толады. Т.Р. Шәймерденовтың кәсіби өмірбаяны 70 жылдан астам уақытқа созылған педагогикалық қызметпен байланысты. 1965 жылдан 1988 жылға дейін облыстық халыққа білім беру бөлімінің меңгерушісі қызметін атқарды, оның басқарудағы жұмыс кезеңі білім беру жүйесіндегі терең инновациялық қозғалыстармен тұспа-тұс келді.

Т.Р. Шәймерденов – басқарушылық және педагогикалық қызмет тәжірибесінен кәсіби жалпыланған материалды сіңіретін бірқатар ғылыми және ғылыми-әдістемелік мақалалардың, кітаптардың авторы. 2012 жылы «Ұстаз – ұлағатты ұым. Все начинается с учителя» атты шығармасын жариялап, онда Павлодар облысының еңбек сіңірген мұғалімдерінің тағдырлары бейнеленген, 2018 жылы «Воспоминания» кітабы жарық көрді, онда алғашқы мектептердің құрылуынан бастап бүгінгі күнге дейін Павлодар облысының білім беру жүйесінің тарихы туралы айтылады. «Білімнің шексіз көкжиегі» кітабы 2021 жылы қайтыс болғаннан кейін жарық көрді.

Білім беру саласына қосқан үлесі үшін Т.Р. Шәймерденов екі Еңбек Қызыл Ту орденімен, бес КСРО медалімен, үш рет – Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесінің Құрмет грамотасымен марапатталды. Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген мұғалімі, сондай-ақ Павлодар облысының Құрметті азаматы болып табылады.

Конференцияда педагогика және білім беру, оның ішінде білім беру жүйесіндегі жаңа инновациялық технологиялар бағыты бойынша өзекті ғылыми деректерді қарау жоспарлануда.

Конференцияның қорытындысы бойынша ғылыми мақалалар жинағы шығарылады.

Жинақ электрондық формат (PDF) түрінде шығарылады, конференцияның қатысушыларына электронды сертификаттар табыс етіледі.

Материалдарды ұсыну мерзімі: 2023 жылдың 15 ақпанына дейін (қоса алғанда) ТЕК www.sci-conf.tou.edu.kz сайт арқылы.

Көрсетілген МЕРЗІМНЕН КЕШ ЖІБЕРІЛГЕН және ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТАҒА жіберілген мақалалар ҚАБЫЛДАНБАЙДЫ!

Өткізу форматы: офлайн/онлайн.

Өткізу күні мен уақыты: 2023 жылы 15 ақпан сағат 10:00-де.

Өткізу орны: Торайғыров университетінің бас оқу корпусы, А-5 аудиториясы

| 374
2. Инф письмо Инновации в образовании РУС.pdf
1. Мақаланы жіберу жөніндегі нұсқаулық.pdf
1. Инф письмо Инновации в образовании ҚАЗ.pdf
2. Инструкция по подаче статьи.pdf
Read more
2023-02-01

Shakhmardan Yessenov Scholarship 2023

Shakhmardan Yessenov Foundation announces a competition for the provision of 20 monthly student scholarships 40,000 tenge each.

Program participant: students, citizens of Kazakhstan over 18, studying at universities of Kazakhstan in 2-3 years of studying of a bachelor’s degree programme, as well as 2-5 year undergraduate courses for medical schools, in natural science, technical, medical and IT specialties.

Number of grants (scholarships): 20

To participate in the Competition for the Shakhmardan Yessenov scholarship, the candidate must:

Fill in an online application form on the Foundation’s website – yessenovfoundation.org

Attach to the application form:

Mandatory documents:

1.       ID scan;

2.       “Is it easy to become a professional in the modern world? What prevents and what contributes to this?” (text in the edited document);

3.       The transcript of records of the student (GPA no less than 3.0);

 

Additional documents:

4.       Certificates/Diplomas in Science – no more than 2 certificates*;

5.       Certificates in active involvement in public life and volunteering – no more than 3 certificates*;

6.       Publications – no more than 2 publications*;

7.       Recommendation of the Scientific adviser/ head of the department - no more than 1 document*

*The Foundation considers limited number of certificates. A candidate has to independently select certificates, which best reflect his/her achievements.

Submit your applications before: March, 02 2023

*Applications will be accepted till March 02, 2023, 03:00 PM Astana time (GMT+6).

All applications are filled in on the Foundation’s website – yessenovfoundation.org

| 373
Есенова.zip
Read more
2023-01-30

Erasmus + for teachers!

 

The International Office announces a competition under the Erasmus + program for lectures (chemistry, construction, IT, electrical engineering, environmental protection, energy, mechanical engineering, mathematics) in the spring semester of the 2022-2023 academic year at the Wroclaw University of Science and Technology.

 

To participate in the competition, you must fill out the form (highlighted in yellow), provide a certificate confirming the level of English proficiency (at least B2), a letter of recommendation from the dean of the faculty and/or the head of the department.

 

The costs are covered by the Erasmus+ program.

 

If you have any questions, please contact the International Office (office 251) by e-mail dmspsu@mail.ru or by phone: +7-7182-67-36-25 (12-92).

| 372
Read more
2023-01-25

                                                                       Study abroad!!!

                                   Academic mobility, DEULA-Nienburg, Erasmus+ and international internships.

Director of the International Office Karibayeva Aуganym  will hold a meeting with students about the possibilities of studying abroad within the framework of academic mobility. Place and date: coworking Toraigyrov University 1st floor main building 31.01.2023 at 15:00.

| 371
Read more
2023-01-25

Dear students and staff!

 

Based on the "Rules for providing discounts on educational services to students of NJSC" Toraigyrov University "for the 2022-2023 academic year, developed in order to provide financial support to especially gifted and talented youth, students from socially protected segments of the population, as well as to stimulate high quality academic performance, ensure compliance university, qualification requirements for educational activities at the Student Service Center (SSC) or on the cos.tou.edu.kz portal at the link: https://cos.tou.edu.kz/authorization.php applications are accepted until January  18 January 29, 2023.

A student (undergraduate, doctoral student) applying for a discount during the holidays (winter and summer) writes an application addressed to the Member of the Board - Vice-Rector for Academic Affairs on the provision of the appropriate type of discount in the CSO. All supporting documents must be attached to the application.

The rules are located at the link https://tou.edu.kz/ru/?option=com_content&view=article&id=7835

| 368
Read more
2023-01-18

Құрметті ұжымдастар, экономика мамандықтарының студенттері!

Торайғыров университетінің «Экономика» кафедрасы «Қарқынды өзгеріп отыратын жаhандық геосаяси жағдайындағы ұлттық экономиканың тұрақты дамуы» тақырыбына экономикалық мамандықтар бойынша халықаралық студенттік ғылыми жұмыстар сайысын өткізу жөнінде хабарлайды

 

Сайысқа қатысуға жетекші бейіндік кафедраның аға оқытушысының, доцентінің, профессорының басшылығымен 2 ден 3 адамға дейінгі команда құрамында ғылыми-зерттеу жұмысын дайындайтын 3-ші және 4-ші курстардың экономика мамандықтары бойынша білім алатын қазақстандық және шетел жоғары оқу орындарының студенттері шақырылады. Кандидатураларды жылжыту құқығы жоо-мен өз бетінше анықталады.

Жұмыс тілдері: қазақ, орыс, ағылшын.

«Қарқынды өзгеріп отыратын жаhандық геосаяси жағдайындағы ұлттық экономиканың тұрақты дамуы» тақырыбына экономикалық мамандықтар бойынша халықаралық студенттік ғылыми жұмыстар сайысын өткізу жөнінде секцияларға бөлінеді:

1 Заманауи дамудың негізгі тенденциялары және олардың ұлттық экономиканың тұрақтылығына әсері

2 Тұрақты даму стратегиясы және салаларды цифрландыру

Сайыс екі кезеңде сырттай өткізілетін болады:

- бірінші кезең – ғылыми-зерттеу жұмысын әзірлеу, дайындау;

 - екінші кезең – сайыстық құжаттаманы ұйымдастыру комитетіне ұсыну, сайыстық комиссияның жұмысы (мерзімдер 2023 ж. 08 ақпанға дейін).

Сайыстың нәтижелері бойынша келесі бағыттар бойынша қорытындылар жасалатын болады:

- «1-орын» – бір команда;

- «2- орын» – екі команда;

- «3- орын» – үш команда.

Ғылыми сайыста қосымша ынталандыру номинациялары қарастырылатын болады.

Жеңімпаздар мен номинациялардың иегерлері дипломдармен және грамоталармен марапатталады.

Ғылыми сайысты өткізу туралы ереже қоса тіркеледі.

Сайыстық құжаттама мына мекенжайға жолданады:

140008, Қазақстан Республикасы, Павлодар қаласы, Ломов көш., 64, Торайғыров университеті, «Экономика» кафедрасы, 419-кабинет немесе E-mail: konkurs_nauka_psu@mail.ru

Байланыс телефондары:

Каримбергенова М. К. Тел. +7-778-6254335

Давиденко Л. М.Тел. +77011916882

| 366
1. Информационное письмо на каз.docx
1. Положение о научном конкурсе на каз.docx
2. Информационное письмо на рус.docx
2. Положение о научном конкурсе на рус.docx
Read more
2023-01-11

«Торайғыров университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы, 140008, Павлодар қаласы, Ломов көшесі, 64, телефон (8-7182) 67-36-65, бос лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды:

 

 

Кафедралардың қауымдастырылған профессоры (доценті): «Үш тұғырлы тіл» - 1 жүктеме.

 

Біліктілікке қойылатын талаптар:

- Жоғары білім және кафедра бағыты бойынша ғылыми дәрежесінің болуы;

- Ғылыми-педагогикалық қызметтегі жұмыс өтілі кемінде 1 жыл/ немесе кафедра қызметінің бағытына сәйкес мамандығы бойынша кемінде 5 жыл практикалық өтілінің болуы, оның ішінде ТОП немесе орта менеджмент санатында жұмыс тәжірибесінің болуы;

- Web of Science / Scopus базасына кіретін журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы, соңғы                   3 жылда ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған журналдарда кемінде 3 жарияланымның болуы немесе соңғы күнтізбелік жыл ішінде кемінде 1,0 млн. теңге қаржыландырылатын жобалардың болуы;

- Білім беру саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасын білу, «Торайғыров университеті» КЕАҚ ішкі нормативтік құжаттарын білу;

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларында жұмыс істеу.

 

 

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар конкурстық комиссия төрағасының атына өтініш береді.

 

Өтінішке келесі құжаттар қоса беріледі:

1) жеке басын растайтын құжаттардың көшірмелері;

2) алдын ала медициналық куәландырудан өткені туралы құжат (075у нысаны бойынша медициналық анықтама);

3) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы туралы дипломдардың көшірмелері;

4) тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны туралы Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті беретін есепке алу бойынша мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама;

5) қайта даярлау және біліктілігін арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары) біліктілікті арттыру курстары оқытылатын пәндерге сәйкес болуы тиіс, өту кезеңі үш жылдан аспауы тиіс;

6) соңғы 5 жылдағы ғылыми және ғылыми-әдістемелік еңбектердің тізімі;

7) Жұмыс жоспары (университеттің даму бағдарламасының тармағына сәйкес), оқытушының 3 жылға арналған жұмыс жоспарының үлгісі, оқытушының жеке кабинетінде орналастырылады, ал университет қызметкерлері болып табылмайтын үміткерлерге «Бос орындар» бөлімінде тіркеледі;

 

Конкурсқа қатысуға арналған құжаттарды қабылдаудың аяқталу мерзімі 2023 жылғы 19 қаңтарға дейін (сағат 18.00 дейін)

Ps: Құжаттар жоғарыда көрсетілген толық пакет болған жағдайда, электрондық нұсқасы сайтта және қағаз нұсқасы HR-қызметінде қабылданады.

 

Қадамдық нұсқаулық

1. Tou.edu.kz/ru сайтында мәзірден оқытушылар конкурсын таңдау (жоғарғы оң жақ бұрыш);

2. Өтінім;

3. Деректерді толтыру (растайтын құжаттарды қоса бере отырып);

4. Деректерді сақтау;

5.Деректерді сақталғаннан кейін білім беру саласындағы нормативтік актілерді білу бойынша онлайн режимде тестілеуден өту;

6. Конкурстық комиссия Төрағасының атына үлгі бойынша өтініш жазу.

7. Ғылыми және ғылыми-әдістемелік еңбектердің жарияланым бедері бар тізімі (мұқабасы, шығыс деректері, мақала мәтіні, мазмұны) ғылыми хатшыға электронды түрде tou_konkurs@mail.ru email арқылы жіберіледі.

8. Ескертулер болған жағдайда, тізім түзету және пысықтау үшін электронды түрде сіздің email-ға жіберіледі. Ескертулер болмаған жағдайда Ғылыми хатшы авторға тізімді бекітіп, HR-қызметіне тапсыру және қол қойғызу үшін белгіленген мерзімде жолдайды (2023 жылғы 19 қаңтарға дейін, сағат 18.00 дейін).

 

HR-қызметіне 8(7182)67-36-65 (ішкі. 11-81, 11-87) ұялы 8-705-405-02-04 хабарласыңыздар

Техникалық сұрақтар бойынша 8-747-7360201 (Мансур)

 

(Конкурсқа қатысуға өтініш үлгісі)

«Торайғыров университеті»

коммерциялық емес акционерлік қоғамы

ПОҚ лауазымдарға конкурстық орналасуы

бойынша комиссия төрағасының орынбасары П.О. Быковқа

Техника ғылымдарының кандидаты

«Механика және мұнай газ» кафедрасының

қауымдастырылған профессоры «доценті)

Наталья Ивановна Петровадан

Мекен жайы: Павлодар қ. Катаев көшесі, 160 үй, 15 пәтер

Үй тел. 20-46-80

Ұялы тел. 8-700-000-00-00

 

өтініш

 

Faculty of engineering (Инженерия факультетінің) «Механика және мұнай газ» кафедрасына қауымдастырылған профессор (доцент) лауазымына 2023 жылғы «10» қңтардағы tou.edu.kz/ru сайтында жарияланған хабарландыруға сәйкес бос орын бойынша конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

______________

Конкурсқа қатысушының қолы

 __ . _____ 2023

 өтініш жазылған күн

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Некоммерческое акционерное общество «Торайгыров университет», 140008, г. Павлодар, ул. Ломова, 64, телефон (8-7182) 67-36-65, объявляет конкурс на замещение вакантных должностей:

 

 

Ассоциированный профессор (доцент) кафедры: «Трехъязычие» - 1 ставка.

 

Требования к квалификации:

-   Высшее образование и наличие ученой степени по направлению кафедры;

-   Стаж работы научно-педагогической деятельности не менее 1 года/ или наличие практического стажа не менее 5 лет по специальности по направлению деятельности кафедры, в том числе наличие опыта работы   в категории ТОП или среднего менеджмента;

-   Наличие публикаций в журналах, входящих в базы Web of Science / Scopus не менее 1-ой публикации, наличие не менее 3-х публикаций в журналах, рекомендованных КОКСОН за последние 3 года или наличие финансируемых проектов в течении последнего календарного года не менее 1,0 млн. тенге;

-   Знание действующего законодательства РК в области образования, знание внутренних нормативных документов НАО «Торайгыров университет»;

-   Работа в программах Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

 

Лица, желающие участвовать в конкурсе, подают заявление на имя председателя конкурсной комиссии.

 

К заявлению прилагаются следующие документы:

1) копии документов, подтверждающие личность;

2) документ о прохождении предварительного медицинского освидетельствования (медицинская справки по форме 075у);

3) копии дипломов о высшем образовании, академической и ученой степени, документ об ученом звании;

4) справка о наличии либо отсутствии сведений по учетам, выдаваемая Комитетом правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом уголовного правонарушения;

5) копии сертификатов о переподготовке и повышении квалификации (подлинники для сверки) курсы повышения квалификации должны соответствовать преподаваемым дисциплинам, период прохождения не должен превышать трех лет;

6) список научных и научно-методических трудов за последние 5 лет;

7) План работы (в соответствии с пунктами программы развития Университета), образец плана работы преподавателя на 3 года, размещены в личном кабинете преподавателя, для кандидатов не являющимися сотрудниками Университета размещены в разделе «Вакансии»;

 

Срок окончания приема документов для участия в конкурсе 19 января 2023 года (включительно до 18.00)

Ps: Документы принимаются при наличии полного пакета, указанного выше, электронно на сайте и дополнительно в бумажном варианте в HR-службу каб. 226

 

Пошаговая инструкция

1. На сайте tou.edu.kz/ru в меню выбрать вкладку «конкурс преподавателей» (правый верхний угол);

2. Подать заявку;

3. Заполнить данные (с прикреплением подтверждающих документов);

4. Сохранить данные;

5. После сохранения данных пройти тестирование в онлайн режиме, на знание нормативных актов                     в области образования;

6. Написать заявление по образцу на имя Председателя конкурсной комиссии.

7. Список научных и научно-методических трудов с оттисками публикаций (обложка, выходные данные, текст статьи, содержание) направляется Ученому секретарю электронно по email tou_konkurs@mail.ru.         В случае наличия замечаний список направляется электронно на ваш email для исправления и доработки. При отсутствии замечаний Ученый секретарь утверждает и направляет список автору для подписания и сдачи в HR-службу в установленные сроки (до 19 января 2023 года 18.00)

8. В течение двух рабочих дней необходимо связаться с заведующим кафедрой для прохождения собеседования (контакты заведующих кафедрами можно взять в HR-службе).

 

 

В HR-службу по номеру 8(7182) 67-36-65 (вн. 11-81, 11-87) сот. 8-705-405-02-04

По техническим вопросам обращаться по номеру 8-747-7360201 (Мансур)

(Образец заявления для участия в конкурсе)

 

Заместителю Председателя конкурсной комиссии

по замещению должностей ППС

НАО «Торайгыров университет» Быкову П.О.

от кандидата технических наук,

ассоциированного профессора (доцента)

кафедры «Механика и нефтегазовое дело»

Петровой Натальи Ивановны

Дом.адрес: г. Павлодар ул. Катаева, 160, кв. 15

Дом.тел. 20-46-80

Моб. тел. 8-700-00-000-00

 

заявление

 

Прошу допустить к участию в конкурсе на замещение вакантной должности ассоциированного профессора (доцента) кафедры «Механика и нефтегазовое дело» Faculty of engineering (Факультета инженерии) в соответствии с объявлением на сайте tou.edu.kz/ru от 10 января 2023 года.

 

______________

подпись работника

__  _______2023 г.

дата заявления

| 364
Read more
2023-01-10

«Торайғыров университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы, 140008, Павлодар қаласы, Ломов көшесі, 64, телефон (8-7182) 67-36-65, бос лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды:

 

 

Кафедралардың қауымдастырылған профессорлары (доценттері): «Қазақстан тарихы» - 1 жүктеме, «Машинажасау және стандарттау» - 1 жүктеме, «Тұлғалық даму және білім беру» - 2 жүктеме, «Биология және экология» - 1 жүктеме.

 

Біліктілікке қойылатын талаптар:

- Жоғары білім және кафедра бағыты бойынша ғылыми дәрежесінің болуы;

- Ғылыми-педагогикалық қызметтегі жұмыс өтілі кемінде 1 жыл/ немесе кафедра қызметінің бағытына сәйкес мамандығы бойынша кемінде 5 жыл практикалық өтілінің болуы, оның ішінде ТОП немесе орта менеджмент санатында жұмыс тәжірибесінің болуы;

- Web of Science / Scopus базасына кіретін журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы, соңғы                   3 жылда ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған журналдарда кемінде 3 жарияланымның болуы немесе соңғы күнтізбелік жыл ішінде кемінде 1,0 млн. теңге қаржыландырылатын жобалардың болуы;

- Білім беру саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасын білу, «Торайғыров университеті» КЕАҚ ішкі нормативтік құжаттарын білу;

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларында жұмыс істеу.

 

Кафедралардың аға оқытушылары: «Тұлғалық даму және білім беру» - 1 жүктеме, «Биология және экология» - 1 жүктеме, «Агротехнология» - 1 жүктеме, «Машинажасау және стандарттау» - 1 жүктеме, «Дене шынықтыру және спорт» - 1 жүктемелі, «Филология» - 1 жүктеме, «Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат» - 1 жүктеме.

 

Біліктілікке қойылатын талаптар:

- Жоғары (біліктілігі - маман) немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

- Ғылыми-педагогикалық қызметте кемінде 3 жыл, оның ішінде оқытушы лауазымында кемінде бір жыл немесе кафедра қызметінің бағыты бойынша кемінде 3 жыл практикалық қызмет өтілі, оның ішінде әкімшілік-басқару құрамында жұмыс тәжірибесінің болуы;

- Web of Science / Scopus базасына кіретін журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы немесе соңғы 5 жылда ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған журналдарда кемінде 2 жарияланымның болуы немесе соңғы күнтізбелік жыл ішінде кемінде 800 000 мың теңге қаржыландырылатын жобалардың болуы.

Ерекшелік: белгіленген талаптарға сәйкес практикалық жұмыс өтілі бар және алғаш рет жұмысқа орналасатын тұлғалар;

- Білім беру саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасын білу, «Торайғыров университеті» КЕАҚ ішкі нормативтік құжаттарын білу;

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларында жұмыс істеу.

 

Кафедралардың оқытушылары (ассистенттері): «Шетел филология» - 1 жүктеме.

 

Біліктілікке қойылатын талаптар:

- Жоғары (біліктілігі - маман) немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

- Білім беру ұйымдарындағы ғылыми-практикалық жұмыс өтілі 1 жыл немесе маман дипломының болуы;

- Web of Science / Scopus базасына кіретін журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы немесе соңғы 5 жылда ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы немесе соңғы күнтізбелік жыл ішінде кемінде 600 000 мың теңге қаржыландырылатын жобалардың болуы.

- Ерекшелік: алғаш рет жұмысқа орналасқан адамдар;

- Білім беру саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасын білу, «Торайғыров университеті» КЕАҚ ішкі нормативтік құжаттарын білу;

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларында жұмыс істеу.

 

Faculty of Computer Science (Компьютерлік ғылымдар факультеті):  оқытушы (ассистенті) – 4 жүктеме.

 

Біліктілікке қойылатын талаптар:

- Жоғары (біліктілігі - маман) немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

- Білім беру ұйымдарындағы ғылыми-практикалық жұмыс өтілі 1 жыл немесе маман дипломының болуы;

- Web of Science / Scopus базасына кіретін журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы немесе соңғы 5 жылда ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған журналдарда кемінде 1 жарияланымның болуы немесе соңғы күнтізбелік жыл ішінде кемінде 600 000 мың теңге қаржыландырылатын жобалардың болуы.

- Ерекшелік: алғаш рет жұмысқа орналасқан адамдар;

- Білім беру саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасын білу, «Торайғыров университеті» КЕАҚ ішкі нормативтік құжаттарын білу;

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларында жұмыс істеу.

 

Кафедра меңгерушілері: «Тұлғалық дамыту және білім беру»:

 

Біліктілікке қойылатын талаптар: кафедраның білім беру бағдарламасының бағыты бойынша жоғары білімі және ғылыми дәрежесі болуы, кафедра бағыты бойынша білім беру ұйымында және / немесе кәсіпорындарда, ұйымдарда әкімшілік-басқару лауазымдарындағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл.

 

- Білім беру саласындағы ҚР қолданыстағы заңнамасын білу, «Торайғыров университеті» КЕАҚ ішкі нормативтік құжаттарын білу;

- Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларында жұмыс істеу.

 

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар конкурстық комиссия төрағасының атына өтініш береді.

 

Өтінішке келесі құжаттар қоса беріледі:

1) жеке басын растайтын құжаттардың көшірмелері;

2) алдын ала медициналық куәландырудан өткені туралы құжат (075у нысаны бойынша медициналық анықтама);

3) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы туралы дипломдардың көшірмелері;

4) тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны туралы Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті беретін есепке алу бойынша мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама;

5) қайта даярлау және біліктілігін арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары) біліктілікті арттыру курстары оқытылатын пәндерге сәйкес болуы тиіс, өту кезеңі үш жылдан аспауы тиіс;

6) соңғы 5 жылдағы ғылыми және ғылыми-әдістемелік еңбектердің тізімі;

7) Жұмыс жоспары (университеттің даму бағдарламасының тармағына сәйкес), оқытушының 3 жылға арналған жұмыс жоспарының үлгісі, оқытушының жеке кабинетінде орналастырылады, ал университет қызметкерлері болып табылмайтын үміткерлерге «Бос орындар» бөлімінде тіркеледі;

 

Конкурсқа қатысуға арналған құжаттарды қабылдаудың аяқталу мерзімі 2023 жылғы 16 қаңтарға дейін (сағат 18.00 дейін)

Ps: Құжаттар жоғарыда көрсетілген толық пакет болған жағдайда, электрондық нұсқасы сайтта және қағаз нұсқасы HR-қызметінде қабылданады.

 

Қадамдық нұсқаулық

1. Tou.edu.kz/ru сайтында мәзірден оқытушылар конкурсын таңдау (жоғарғы оң жақ бұрыш);

2. Өтінім;

3. Деректерді толтыру (растайтын құжаттарды қоса бере отырып);

4. Деректерді сақтау;

5.Деректерді сақталғаннан кейін білім беру саласындағы нормативтік актілерді білу бойынша онлайн режимде тестілеуден өту;

6. Конкурстық комиссия Төрағасының атына үлгі бойынша өтініш жазу.

7. Ғылыми және ғылыми-әдістемелік еңбектердің жарияланым бедері бар тізімі (мұқабасы, шығыс деректері, мақала мәтіні, мазмұны) ғылыми хатшыға электронды түрде tou_konkurs@mail.ru email арқылы жіберіледі.

8. Ескертулер болған жағдайда, тізім түзету және пысықтау үшін электронды түрде сіздің email-ға жіберіледі. Ескертулер болмаған жағдайда Ғылыми хатшы авторға тізімді бекітіп, HR-қызметіне тапсыру және қол қойғызу үшін белгіленген мерзімде жолдайды (2023 жылғы 16 қаңтарға дейін, сағат 18.00 дейін).

 

HR-қызметіне 8(7182)67-36-65 (ішкі. 11-81, 11-87) ұялы 8-705-405-02-04 хабарласыңыздар

Техникалық сұрақтар бойынша 8-747-7360201 (Мансур)

 

 

(Конкурсқа қатысуға өтініш үлгісі)

«Торайғыров университеті»

коммерциялық емес акционерлік қоғамы

ПОҚ лауазымдарға конкурстық орналасуы

бойынша комиссия төрағасының орынбасары П.О. Быковқа

Техника ғылымдарының кандидаты

«Механика және мұнай газ» кафедрасының

қауымдастырылған профессоры «доценті)

Наталья Ивановна Петровадан

Мекен жайы: Павлодар қ. Катаев көшесі, 160 үй, 15 пәтер

Үй тел. 20-46-80

Ұялы тел. 8-700-000-00-00

 

өтініш

 

Faculty of engineering (Инженерия факультетінің) «Механика және мұнай газ» кафедрасына қауымдастырылған профессор (доцент) лауазымына 2023 жылғы «06» қңтардағы tou.edu.kz/ru сайтында жарияланған хабарландыруға сәйкес бос орын бойынша конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

______________

Конкурсқа қатысушының қолы

 __ . _____ 2023

 өтініш жазылған күн

 

 

 

 

 

 

 

Некоммерческое акционерное общество «Торайгыров университет», 140008, г. Павлодар, ул. Ломова, 64, телефон (8-7182) 67-36-65, объявляет конкурс на замещение вакантных должностей:

 

 

Ассоциированных профессоров (доцентов) кафедр: «История Казахстана» - 1 ставка,  «Машиностроение и стандартизация» - 1 ставка, «Личностное развитие и образование» - 2 ставки, «Биология и экология» - 1 ставка.

 

Требования к квалификации:

-   Высшее образование и наличие ученой степени по направлению кафедры;

-   Стаж работы научно-педагогической деятельности не менее 1 года/ или наличие практического стажа не менее 5 лет по специальности по направлению деятельности кафедры, в том числе наличие опыта работы   в категории ТОП или среднего менеджмента;

-   Наличие публикаций в журналах, входящих в базы Web of Science / Scopus не менее 1-ой публикации, наличие не менее 3-х публикаций в журналах, рекомендованных КОКСОН за последние 3 года или наличие финансируемых проектов в течении последнего календарного года не менее 1,0 млн. тенге;

-   Знание действующего законодательства РК в области образования, знание внутренних нормативных документов НАО «Торайгыров университет»;

-   Работа в программах Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

Старших преподавателей кафедр: «Личностное развитие и образование» - 1 ставка, «Биология и экология» - 1 ставка, «Агротехнология» – 1 ставка, «Машиностроение и стандартизация» - 1 ставка, «Физическая культура и спорт» - 1 ставка,  «Филология» - 1 ставка, «Социальные науки, журналистика и информация» - 1 ставка.

 

Требования к квалификации:

-        Высшее (квалификация - специалист) или послевузовское образование;

-        Стаж работы не менее 3 лет научно-педагогической деятельности, в том числе не менее одного года в должности преподавателя или стаж практической деятельности по  направлению деятельности кафедры не менее 3 лет, в том числе наличия  опыта работы в административно - управленческом составе;

-        Наличие публикаций в журналах, входящих в базы Web of Science / Scopus не менее 1-ой публикации или наличие не менее 2-х публикаций в журналах, рекомендованных КОКСОН за последние 5 лет или наличие финансируемых проектов в течении последнего календарного года не менее 800 000 тысяч тенге.

-        Исключение: лица имеющие практический стаж работы в соответствии с установленными требованиями и трудоустраивающиеся впервые;

-   Знание действующего законодательства РК в области образования, знание внутренних нормативных документов НАО «Торайгыров университет»;

-   Работа в программах Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

Преподавателей (ассистентов) кафедр: «Иностранная филология» - 1 ставка.

 

Требования к квалификации:

-   Высшее (квалификация - специалист) или послевузовское образование;

-   Стаж работы научно-практический деятельности организациях образования 1 год, или наличие диплома специалиста;

-      Наличие публикаций в журналах, входящих в базы Web of Science / Scopus не менее 1-ой публикации или наличие не менее 1-ой публикаций в журналах, рекомендованных КОКСОН за последние 5 лет или наличие финансируемых проектов в течении последнего календарного года не менее 600 000 тысяч тенге.

-      Исключение: лица, трудоустраивающиеся впервые; 

-   Знание действующего законодательства РК в области образования, знание внутренних нормативных документов НАО «Торайгыров университет»;

-   Работа в программах Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Faculty of Computer Science (Факультет компьютерных наук): преподавателей (ассистентов) – 4 ставки.

 

Требования к квалификации:

-   Высшее (квалификация - специалист) или послевузовское образование по направлению факультета;

-   Стаж работы научно-практический деятельности организациях образования 1 год, или наличие диплома специалиста;

-      Наличие публикаций в журналах, входящих в базы Web of Science / Scopus не менее 1-ой публикации или наличие не менее 1-ой публикаций в журналах, рекомендованных КОКСОН за последние 5 лет или наличие финансируемых проектов в течении последнего календарного года не менее 600 000 тысяч тенге.

-      Исключение: лица, трудоустраивающиеся впервые; 

-   Знание действующего законодательства РК в области образования, знание внутренних нормативных документов НАО «Торайгыров университет»;

-   Работа в программах Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

 

Заведующего кафедрой: «Личностное развитие и образование».

 

Требования к квалификации:

-   Высшее образование и наличие ученой степени по направлению образовательных программ кафедры, стаж работы в организации образования и / или занятие административно-управленческой должности на предприятиях, организациях по профилю кафедры не менее 5 лет;

-   Знание действующего законодательства РК в области образования, знание внутренних нормативных документов НАО «Торайгыров университет»;

-   Работа в программах Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

 

 

Лица, желающие участвовать в конкурсе, подают заявление на имя председателя конкурсной комиссии.

 

К заявлению прилагаются следующие документы:

1) копии документов, подтверждающие личность;

2) документ о прохождении предварительного медицинского освидетельствования (медицинская справки по форме 075у);

3) копии дипломов о высшем образовании, академической и ученой степени, документ об ученом звании;

4) справка о наличии либо отсутствии сведений по учетам, выдаваемая Комитетом правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом уголовного правонарушения;

5) копии сертификатов о переподготовке и повышении квалификации (подлинники для сверки) курсы повышения квалификации должны соответствовать преподаваемым дисциплинам, период прохождения не должен превышать трех лет;

6) список научных и научно-методических трудов за последние 5 лет;

7) План работы (в соответствии с пунктами программы развития Университета), образец плана работы преподавателя на 3 года, размещены в личном кабинете преподавателя, для кандидатов не являющимися сотрудниками Университета размещены в разделе «Вакансии»;

 

Срок окончания приема документов для участия в конкурсе 16 января 2023 года (включительно до 18.00)

Ps: Документы принимаются при наличии полного пакета, указанного выше, электронно на сайте и дополнительно в бумажном варианте в HR-службу каб. 226

 

Пошаговая инструкция

1. На сайте tou.edu.kz/ru в меню выбрать вкладку «конкурс преподавателей» (правый верхний угол);

2. Подать заявку;

3. Заполнить данные (с прикреплением подтверждающих документов);

4. Сохранить данные;

5. После сохранения данных пройти тестирование в онлайн режиме, на знание нормативных актов                     в области образования;

6. Написать заявление по образцу на имя Председателя конкурсной комиссии.

7. Список научных и научно-методических трудов с оттисками публикаций (обложка, выходные данные, текст статьи, содержание) направляется Ученому секретарю электронно по email tou_konkurs@mail.ru.         В случае наличия замечаний список направляется электронно на ваш email для исправления и доработки. При отсутствии замечаний Ученый секретарь утверждает и направляет список автору для подписания и сдачи в HR-службу в установленные сроки (до 16 января 2023 года 18.00)

8. В течение двух рабочих дней необходимо связаться с заведующим кафедрой для прохождения собеседования (контакты заведующих кафедрами можно взять в HR-службе).

 

 

В HR-службу по номеру 8(7182) 67-36-65 (вн. 11-81, 11-87) сот. 8-705-405-02-04

По техническим вопросам обращаться по номеру 8-747-7360201 (Мансур)

(Образец заявления для участия в конкурсе)

 

Заместителю Председателя конкурсной комиссии

по замещению должностей ППС

НАО «Торайгыров университет» Быкову П.О.

от кандидата технических наук,

ассоциированного профессора (доцента)

кафедры «Механика и нефтегазовое дело»

Петровой Натальи Ивановны

Дом.адрес: г. Павлодар ул. Катаева, 160, кв. 15

Дом.тел. 20-46-80

Моб. тел. 8-700-00-000-00

 

заявление

 

Прошу допустить к участию в конкурсе на замещение вакантной должности ассоциированного профессора (доцента) кафедры «Механика и нефтегазовое дело» Faculty of engineering (Факультета инженерии) в соответствии с объявлением на сайте tou.edu.kz/ru от 06 января 2023 года.

 

______________

подпись работника

__  _______2023 г.

дата заявления

| 363
Read more
2023-01-06

Dear students!

 

Based on the "Rules for awarding vacant educational grants for paying for higher or postgraduate education with the award of a bachelor's or master's degree released in the process of obtaining higher or postgraduate education", an online acceptance of applications for the award of vacant undergraduate and graduate grants released in the process is announced. training on the cos.tou.edu.kz portal at the link: https://cos.tou.edu.kz/authorization.php at the Student Service Center from January 04 to January 11, 2023.

 

To participate in the competition, students on a contractual basis must attach the following documents:

• application addressed to the Chairman of the Board-Rector on participation in the competition;

• application for a transcript;

• a copy of the identity card.

 

The list of vacant grants is posted on the university portal, in the section "For students" - "Vacant grants" (link: https://tou.edu.kz/ru/?option=com_content&view=article&id=9974) .

 

The competition is based on the results of an intermediate assessment based on the GPA average. In the case of the same indicators of the GPA (Grade Point Average - Great Point Everage), students who have grades only A, A- ("excellent"), then - grades from A, A- ("excellent") to B+, B, B-, C+ ("good"), then - mixed marks for the entire period of study.

 

Applications of applicants are considered in the context of a group of educational programs, a course of study, a training base (on the basis of a school / college).

 

In the absence of applicants for a group of educational programs, vacant educational grants are redistributed within the field of study and further across the field of education.

 

The decision to award vacant grants released in the course of study is made by the Ministry of Science and Higher Education on the recommendation of the Academic Council of the University.

 

Аpply

| 361
Read more
2023-01-04

                                                                              Dear students!

                                                    INTERNSHIP of students for the Faculty of Agricultural Sciences.

DEULA-NIENBURG (Germany)

International Center for Practical Training in Agriculture DEULA-NIENBURG

(DEUTSCHE LEHRANSTALT FUR AGRARTECHNIK) announces the recruitment of students for an agricultural internship in Germany in 2023.

The deadline for submitting applications is November 22, 2022.

Requirements for participation in the competition: fluency in a foreign language (English at least B2, German A1+ level (certificate), academic performance at "A", "A-", "B+", "B", "B-", the presence of diplomas is welcome.

To participate in the competition, you must provide the following set of documents:

A motivation letter in English, a certificate of knowledge of English.language (at least B2) or German (A1+), the presence of rights to drive a tractor, a car (will be an advantage), a transcript in English, passport (copy, + scan in pdf format), a letter of recommendation from the dean of the faculty and /or head of the department.

The package of documents must be brought to International Office 2 (260 kab.).

For any questions, please contact International Office 2 (260 kab) or by phone: +7-7182-67-36-85 (1205).

| 359
Read more
2022-11-11

                                                                                  Dear students!

A competition is announced under the Academic Mobility program for 2nd and 3rd year students studying under a state educational grant for studying in the autumn semester of the 2022-2023 academic year at the Chemical Technology and Metallurgy University of Bulgaria Sofia in the following specialties 6B11201 "Life safety and environmental protection", 6B05101 "Biology", 6B07102 "Mechanical Engineering", 6B07105 "Heat power engineering", 6B07101 "Automation and control", 6B07108 "Chemical technology of organic substances", 6B05102 "Biotechnology", 6B07501 "Standardization, certification and metrology", 6B07205 "Metallurgy" republican financing account. The main criterion for competitive selection is high academic performance for the entire period of study, knowledge of a foreign language and evaluation by an Independent Expert Commission*.

There are two ways to submit documents for the competition: paper through the university office or through the e-government web portal www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal):

Applicants submit the following documents for submission through the University Office:

1) the student's application in the form;

2) questionnaire in the form;

3) a copy of the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan;

4) transcript of current academic performance certified by the seal of the university;

5) a document confirming the level of proficiency in a foreign language (the applicant provides one of the following documents):

a) a certificate obtained through international foreign language proficiency assessment systems (IELTS, TOEFL), if available;

b) a letter of consent from a foreign university to accept a student with an existing level of a foreign language;

c) the test result of the Kazakh university (Toraighyrov University) (not lower than the B2 level);

*In case of absence of the document given in paragraph a) or b), the student can take an English language test at the International Office (office 260) October 20, 2022. To pass the test, you must submit an application by October 20, 2022 by writing to e-mail mobilnost_psu@mail.ru .

5) medical certificate (for traveling abroad) in form No. 072/u approved by Order of the Acting Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated October 30, 2020 No. KR DSM-175/2020 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts No. 21579) (hereinafter – Order No. KR DSM-175/2020);
6) written consent of parents, guardians, legal representatives of the applicant to travel abroad, in case they do not reach the age of eighteen at the time of departure from the Republic of Kazakhstan;
7) a document on the composition of the family, to confirm the large family of the student;
8) a document confirming the absence of the student's parents (for the category of students belonging to orphans or students left without parental care (if any);
9) a document confirming the student's disability.

Applicants submit the above documents for submission via the e-government web portal.

Deadline for submitting applications: October 20, 2022.

In case of submitting documents through the university office, the package of documents must be brought to the International Office (260 kab.).

For all questions, please contact the International Office (260 office), by phone +7-7182-67-36-32 (1205) or by e-mail mobilnost_psu@mail.ru .

*All applicants will be interviewed by an independent expert commission after submitting all documents on the appointed day.

                                                               

| 354
студента.docx
APPLICATION FORM .doc
Read more
2022-10-17

                                                                   Dear students!

A competition is being announced among 2,3-year students in the following areas: «Information technology» for studying in the spring semester of the 2022-2023 academic year at Universidad de Castilla-La Mancha (Испания) under the Erasmus+ program.

Number of seats: 1

The list of offered items can be viewed at the link.

The deadline for submitting applications is October 14, 2022.

Requirements for participation in the competition: fluency in a foreign (English) language, level at least B1 (certificate), academic performance at "A", "A-", "B+", "B", "B-", the presence of diplomas is welcome.

To participate in the competition, you must: fill out the participation form

Fill out an application (Aplication Form - 1), fill out a Learning Agreement indicating the selected subjects, write a motivation letter in English, attach a certificate of knowledge of English.language (at least B1), attach a transcript in English, passport (copy, + scan in pdf format), receive a letter of recommendation from the dean of the faculty and/or head of the department.

The package of documents must be brought to International Office (260 office.).

For all questions, contact International Office 2 (260 office) or by phone: +7-7182-67-36-85 (1205).

 

 

Application Form - 1

Learning Agreement

| 350
Learning_agreement_2022-2023.docx
Application Form - 1.docx
Read more
2022-10-11

Dear employees and students of Toraigyrov University!

The regional Start-Up contest «YoProject» for young people aged 14-29 years is announced. Applications are accepted from October 10 to November 4, 2022. It is necessary to fill out the application form, attach a scan. a variant of the identity card / passport / svid. provide birth certificate and FOR VERIFICATION to the following email address: omik.dnii@mail.ru, or on WhatsApp 87054812610 marked "YoProject".

https://www.instagram.com/p/CjmphbXIhoO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

For all questions, please contact the Innovation and Technology Park "Ertis", room 233 b (NAO "Toraigyrov University", Lomova str., 64).

| 352
конкурс.zip
Read more
2022-10-10

                                                                     Dear students!

Shenyang Pedagogical University (China, Shenyang) invites students to an online course of Chinese language and culture in the fall semester of the 2022-2023 academic year.

Duration of study: from October 2022 -January 2023

Training format: online.

Cost: free of charge.

Deadline for submitting applications: until October 14, 2022.

To participate in the competition, you must send the completed form by October 14, 2022 by e-mail mobilnost_psu@mail.ru

For any questions, please contact the International Office (260 office) or by phone: +7-7182-67-36-85 (1205), or by contacting us via e-mail: mobilnost_psu@mail.ru .

| 349
-上by杨寄洲(1).pdf
.docx
Read more
2022-10-10

                                                                            Dear students!

A competition is being announced among 2,3-year students in the following areas: «Biology»,«Chemistry»,«Physics»and «Mathematics» for studying in the spring semester of the 2022-2023 academic year at Palacky University in Olomouc (Palacky University Olomouc) under the Erasmus+ program.

Number of seats: 1

The list of offered items can be viewed at the link.

The deadline for submitting applications is October 11, 2022.

Requirements for participation in the competition: fluency in a foreign (English) language, level at least B1 (certificate), academic performance at "A", "A-", "B+", "B", "B-", the presence of diplomas is welcome.

To participate in the competition, you must: fill out the participation form

Fill out an application (Aplication Form - 1), fill out a Learning Agreement indicating the selected subjects, write a motivation letter in English, attach a certificate of knowledge of English.language (at least B1), attach a transcript in English, passport (copy, + scan in pdf format), receive a letter of recommendation from the dean of the faculty and/or head of the department.

The package of documents must be brought to International Office (260 office.).

For all questions, contact International Office 2 (260 office) or by phone: +7-7182-67-36-85 (1205).

 

 

Application Form - 1

Learning Agreement

| 346
Application Form - 1.docx
Learning_agreement_2022-2023.docx
Read more
2022-10-06

                                                                         Dear students!

A competition is being announced among 2,3-year students in the following areas: «Translation Studies» and «Foreign Philology» for studying in the spring semester of the 2022-2023 academic year at Palacky University in Olomouc (Palacky University Olomouc) under the Erasmus+ program.

Number of seats: 2

The list of offered items can be viewed at the link.

The deadline for submitting applications is October 11, 2022.

Requirements for participation in the competition: fluency in a foreign (English) language, level at least B1 (certificate), academic performance at "A", "A-", "B+", "B", "B-", the presence of diplomas is welcome.

To participate in the competition, you must: fill out the participation form

Fill out an application (Application Form - 1), fill out a Learning Agreement indicating the selected subjects, write a motivation letter in English, attach a certificate of knowledge of English.language (at least B1), attach a transcript in English, passport (copy, + scan in pdf format), receive a letter of recommendation from the dean of the faculty and/or head of the department.

The package of documents must be brought to International Office (260 office.).

For all questions, contact International Office 2 (260 office) or by phone: +7-7182-67-36-85 (1205).

 

 

Application Form - 1

Learning Agreement

 

| 345
Aplication Form 1.docx
Learning_agreement_2022-2023.docx
Read more
2022-10-06

Dear Bachelor's, Master's and doctoral students!

Almaty University of Energy and Communications named after G. Daukeev together with the international organization SEDS announces the republican contest «Space Generation: new era of engineering».

Requirements:

1) students from 18 to 30 years of age – a certificate from the university about the confirmation of training is required;

2) a team of 2 to 5 people;

3) define one technical task for the project:

  1. development of the concept of a research vehicle capable of moving on Mars (Rover);
  2. creation of a functional model of a robotic unmanned aerial vehicle for multiple flights on another celestial body;
  3. development of a spacecraft project equipped with a payload.

The competition consists of 2 stages:

Stage 1 – project design development from October 5 to October 29, 2022;

Stage 2 – calculation part and presentation of the project (offline) from November 7 to 26, 2022.

 

Acceptance of applications: until October 29, 2022 online by filling out the form https://forms.gle/cM6a2iPU5ES5iKsR6. The project is provided in the form of a presentation in the Power Point format (Microsoft).

 

Detailed information:

aues.edu.kz

tel: +7 778 544 7878 (Aidana)

| 355
конкурс (1).PDF
о конкурсе.pdf
конкурс (1).PDF
конкурс (1).PDF
Read more
2022-10-05

"Торайғыров университеті" коммерциялық емес акционерлік қоғамы, 14000, Павлодар қаласы, Ломов көшесі, 64, Павлодар қаласы мекенжайында орналасқан Торайғыров Университеті Жоғары колледжінің директоры, Жастар саясаты және әлеуметтік мәселелер департаментінің директоры, «Инженерия» факультетінің деканы бос лауазымдарына орналасуға конкурс жариялайды .

Қызметтің негізгі мәні жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру саласында білім беру қызметтерін ұсыну болып табылады.

Қызметтің мақсаты ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби қалыптастыруға, сондай-ақ ғылыми әлеуетті дамытуға және әзірлемелерді коммерцияландыруға бағытталған сапалы білім алу, оқыту және оқыту үшін қажетті жағдайлар жасау болып табылады.

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Торайғыров Университеті Жоғары колледжінің директоры

- Жоғары білім.

- Білім беру ұйымдарында немесе білім беру ұйымының бейініне сәйкес келетін ұйымдарда басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі.

Конкурсқа қатысуға үміткер тұлға мынадай құжаттарды ұсынады:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) конкурсқа қатысушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) Белгіленген нысанда көлемі 3х4 түрлі-түсті фотосуреті бар конкурсқа қатысушының қызметтік тізімі;

4) салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларын ұсына отырып, білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері;

5) жұмыс орны (қолданыстағы не соңғы) бойынша кадр қызметі куәландырған еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі;

6) № 075/е нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіптік-консультациялық қорытынды);

7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) қылмыстық заңнамаға сәйкес лауазымға орналасуға тыйым салынбағанын растайтын құжат (соттылығының жоқтығы туралы анықтама);

10) колледжді дамытудың 2022-2025 жылдарға арналған бағдарламасы

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жастар саясаты және әлеуметтік мәселелер департаментінің директоры

- Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

- 1 жылдан 3 жылға дейінгі басшылық лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі.

Конкурсқа қатысуға үміткер тұлға мынадай құжаттарды ұсынады:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) конкурсқа қатысушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) Белгіленген нысанда көлемі 3х4 түрлі-түсті фотосуреті бар конкурсқа қатысушының қызметтік тізімі;

4) салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларын ұсына отырып, білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері;

5) жұмыс орны (қолданыстағы не соңғы) бойынша кадр қызметі куәландырған еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі;

6) № 075/е нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіптік-консультациялық қорытынды);

7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) қылмыстық заңнамаға сәйкес лауазымға орналасуға тыйым салынбағанын растайтын құжат (соттылығының жоқтығы туралы анықтама);

10) 2022-2025 жылдарға арналған бағдарламасы

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: «Инженерия» факультетінің деканы.

-  Жоғары білім, ғылым докторы немесе кандидаты, PhD докторы ғылыми дәрежесінің болуы.

-  Білім беру ұйымдарындағы ғылыми-практикалық қызмет өтілі 5 жылдан кем емес, немесе факультет мамандықтарының бағыттары бойынша практикалық және басшы лауазымдардағы жұмыс өтілі 2 жылдан 3 жылға дейін.

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) конкурсқа қатысушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) Белгіленген нысанда көлемі 3х4 түрлі-түсті фотосуреті бар конкурсқа қатысушының қызметтік тізімі;

4) салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларын ұсына отырып, білімі туралы құжаттардың және оларға қосымшалардың көшірмелері;

5) жұмыс орны (қолданыстағы не соңғы) бойынша кадр қызметі куәландырған еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі;

6) № 075/е нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіптік-консультациялық қорытынды);

7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9)қылмыстық заңнамаға сәйкес лауазымға орналасуға тыйым салынбағанын растайтын құжат (соттылығының жоқтығы туралы анықтама);

10) факультетті 2022-2025 жылдарға дамытуға арналған бағдарламасы

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде жүргізіледі.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдаудың аяқталу мерзімі 2022 жылғы 13 қазан (қоса алғанда 18.00-ге дейін)

Ps: Құжаттар жоғарыда көрсетілген толық пакет болған кезде сайтта электронды түрде және қосымша қағаз нұсқасында HR-қызметіне 226 каб қабылданады.

 

Қадамдық нұсқаулық

1. tou.edu.kz/ru сайтында мәзірден "байқау" қойындысын таңдаңыз (жоғарғы оң жақ бұрыш);

2. Өтініш беру;

3. Деректерді толтыру (растайтын құжаттарды тіркей отырып);

4. Деректерді сақтау;

5. Конкурстық комиссия төрағасының атына үлгі бойынша өтініш жазу.

6. Факультет деканы лауазымына кандидаттарға ғылыми және ғылыми-әдістемелік еңбектер тізімі Жарияланымдар бедерімен (мұқабасы, шығу деректері, мақала мәтіні, мазмұны) ғылыми хатшыға электрондық түрде tou_konkurs@mail.ru email арқылы жіберіледі. Ескертулер болған жағдайда тізім түзету және пысықтау үшін электрондық түрде сіздің email-ге жіберіледі. Ескертулер болмаған кезде ғылыми хатшы тізімді авторға қол қою және HR-қызметке тапсыру үшін белгіленген мерзімде бекітеді және жібереді (2022 жылғы 13 қазанға дейін 18.00).

Техникалық сұрақтар бойынша 8-747-7360201 (Мансур)

HR-қызметіне 8(7182)67-36-65 (ішкі. 11-81, 11-87) ұялы 8-705-405-02-04 хабарласыңыздар

 

Нәтижелерді қарау

| 344
Read more
2022-10-04